Bord till matsal och vardagsrum

Får se om det kanske blir en sväng till Mio i helgen. Har hittat ett par fina bord därifrån som jag skulle kunna tänka mig. Måste bara stämma av med H och se vad han tycker först...

Matsalsbordet "Bill" i vitlack och metall ligger bra till. Kan bli 3 m med iläggsskivor! Jag tror att det skulle vara snyggt att kombinera ett sådant här modernt bord med stolar i äldre stil. Vad tror ni?
image44

Om jag ska hålla mig helt och hållet till den äldre stilen är annars Amelié väldigt fint.

image45

Mitt krav på ett soffbord är att det har en låda för fjärrkontrollerna. Det översta matsalsbordet "Bill" finns som soffbord också och skulle kunna fungera. Annars överväger jag "Emma". Det finns ett hörnbord i serien också. Priset är lika fint det: 1950:- !

image46
Foton från Mio

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! så snygga bord.
Ska bli kul att se villka/vilket bord ni bestämmer er för.
Amelié och Emma var fina : )

2008-04-04 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se