Snabbis till IKEA

I helgen åkte vi en snabbis till IKEA för att lösa problemet med sopsorteringen. Hittade de grå hinkarna nedan som nu är prydligt monterade på en utdragbar skena under diskbänken. Som vanligt vid ett IKEA besök slank även en del andra prylar med hem. Det här är de jag kan komma på på rak arm..

image61

Foton från IKEA

Lampan ska sitta innanför ytterdörren i farstun. Får se om det blir en (eller flera) sådana i hallen innanför också. Egentligen skulle jag helst vilja ha någon sorts kristallkrona där. Den här från Ilva är ju t.ex. helt underbar! Jag tar tacksamt emot tips om ni sett andra läckra kristallkronor (och gärna till ett bra pris...).

image62
Foto från Ilva


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!
kollade på din lampa, den är superfin. Kollade även in "Ilva sidan" är det "Florence - Ljuskrona i vitt"?

Svara gärna på min hotmail :) [email protected]
Mvh Malin

Svar: Hej,
Kul att du gillar lampan jag hittade. Den du ser i det här inlägget ser precis som du säger ut att vara Florence från Ilva. För mig slutade det istället med att jag köpte lampan "Solhaga" (som tillverkas av Aneta) till vår hall. Hoppas du får tag på den du vill ha!

Vänliga hälsningar
MissStorm
MissStorm

2012-08-23 @ 09:44:57
Postat av: malin

Kollade in lampan :) vad kostar den? Hittar inget pris på "solhaga".

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg vad jag betalade för Solhaga. Köpte den i en lokal lampbutik. Men på Anetas webbsida kan du hitta återförsäljare nära dig som du kan kolla med. Den var nog inte så förskräckligt dyr...
MissStorm

2012-08-27 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se