Lite orolig...

H:s föräldrar har börjat städa i sitt uthus. Hans pappa frågade om jag var intresserad av några stolar de inte ville ha kvar. Naturligtvis var jag det! Han kom snabbt och lämnade av ett gäng stolar och våra gamla blå fåtöljer som de använt i sommarstugan. Dessutom står det tydligen en släpkärra med ytterligare möbler och väntar på att vi ska ta en titt på dem...

H är inte riktigt lika entusiastisk som jag över gamla möbler... Så lite orolig var jag allt för vad han skulle säga när han kom innanför dörren och det såg ut så här i hallen... :) Kan meddela att han tog det bra. Han bara suckade och klättrade över dem... :)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha...likadant här. Jag asar hem en massa saker o Hampe suckar..moahahaha. Kram

2008-08-02 @ 23:21:28
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Förresten. pinnastolarna ser ju exakt ut som Lilla åland stolen.

2008-08-02 @ 23:22:02
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se