Tips om musik

Lars Winnerbäck tillhör mina favoriter. Jag blev därför väldigt glad när jag vann en dubbelskiva med musik i samma stil inne hos EvelinaLinnea. Tack igen!

Artisten är Lars Sundin och skivan heter "Storma mina vägar". Jag har nött skivorna här ett par dagar nu och de innehåller flera riktigt bra låtar! För tillfället är både Winnerbäck och julmusiken utkonkurrerad av Sundin!

Om jag gjorde dig nyfiken kommer här ett smakprov!



När vi ändå är inne på temat musik vill jag passa på att tipsa om Last.fm. Det fungerar som en webbradio och rekommenderar musik baserat på vad du gillar att lyssna på. Jag har dessutom laddat ner deras program så Last.fm håller koll på vilken musik jag lyssnat på. Jag berättar om jag älskar eller hatar en låt och musiken som spelas anpassas efter det. Inget prat, ingen reklam, bara skön musik!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var en trevlig "recension"!! :) Jätte kul att du gillade skivan! /Evelina,Lars och Björn

2008-12-07 @ 01:28:26
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Mia

Nä är det sant! Det låter ju super, ska genast kolla in den sidan. Sen måste jag lyssna in den här Sundin med.

Om du lämnade mig nu med Winnerbäck och miss Li är en riktig favorit hemma hos mig.



Kram Mia

2008-12-08 @ 11:10:33
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se