Utmaning - 8

Jag har blivit utmanad av tjejerna bakom Inredning & Pyssel och Hemma hos Kikan. Naturligtvis hakar jag på.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Förr kallades jag såpadrottningen eftersom jag följde varenda serie. Nu har vi bara bond-tv så jag kan inte ens fylla listan!
1. Äntligen Hemma
2. Bonde söker fru (lite pinsamt, men jag erkänner!)
3. Packat och klart
4. Grey´s Anatomy (stor favorit sedan förr)
5. Vänner (stor favorit sedan förr)
6. ?
7. ?
8. ?

8 saker jag gjorde igår
1. Jobbade
2. Tränade PowerYoga
3. Panikstädade det sista
4. Hade gamla jobbarkompisarna hemma på glöggkväll
5. Åt pepparkakor med grönmögelost till kvällsmat...
6. Letade tvättställ på nätet till wc-rummet
7. Somnade i samma minut jag lade huvudet på kudden
8. Missade att publicera det här inlägget...

8 saker jag ser fram emot
1. Julen
2. Att göra julgrupper hos blomsterhandeln imorgon
3. Glöggkväll med jobbarkompisar på måndag
4. Att wc-rummet ska bli färdigt
5. Helgen
6. Att mitt nya projekt på jobbet ska ta fart
7. Weekendresa till Istanbul 2009
8. Framtiden!


8 favoritrestauranger (eftersom jag inte har så många favoritrestauranger skriver även jag maträtter istället)
1. Sushi
2. Kyckling med jordnötssås
3. Pannkakor
4. Janssons frestelse
5. Ädelostpaj
6. En rejäl köttbit med potatiskroketter och bea
7. Köttfondue med massor av olika såser
8. Allt gott H lagar till mig!

8 saker på min önskelista
1. En systemkamera
2. Mateus-porslin
3. En egen symaskin
4. Fårskinn
5. Lap tray
6. Lovikavantar
7. Smycken
8. Bra saker H kommer på som jag inte hade en aning om att jag verkligen önskade mig! :)

8 personer jag utmanar
Har ingen aning om vilka som redan svarat. Om du inte har gjort det redan utmanar jag Dig!


På skoterutflykt ett tidigare år

Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon! Sushiler hur Sushi är toppen gott :)System kamera verkar vara mångas önskning av Tomten.



sv. det samma för mig, dvs färgen sitter kvar hela året på kroppen men inte i ansiktet. Men en gång i solariet så är jag brun. :)



2008-12-12 @ 08:12:33
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Lena

Ps.dragningen är klar av min bok.



Trevlig Lucia!

2008-12-13 @ 08:03:24
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Kikan

Kul att läsa lite mer om dig!! Hoppas att du får en mysig kväll! Själv skall jag skriva julkort och slå in paket :) Kram Kikan

2008-12-13 @ 19:11:48
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se