En award


Under tiden jag var bortrest fick jag en award av Johanna som har bloggen Södralycke. Tusen tack! Så roligt att höra när någon uppskattar min blogg! Jag kan också rekommendera ett besök på Johannas blogg! Jag kämpar för fullt för att försöka hinna läsa ikapp mig på era bloggar om vad ni gjort de senaste veckorna. Men oj vad flitiga ni är på att skriva! Jag vill därför skicka awarden vidare till alla er som läser det här och tar sig tid till att skriva inlägg trots att sommaren pågår för fullt där ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att höra att du gillar min blogg också!

Du undrade hur vi fick upp bonaden? Vi kom på den "briljanta" lösningen att ställa stegens ena ben på ett trappsteg, sedan pallade vi upp tomma färgburkar i plåt på nästa, och ställde det andra benet på så att de blev lika höga. Därefter höll jag i stege och burkar medan maken klättrade upp, livsfarligt, ha ha... Får nog komma på nåt bättre tills det blir dags att tapetsera....vore bra om det fanns stegar med ställbara ben att köpa :)



Ha det gott, Kram!

2008-07-20 @ 22:22:49
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se