Planterat träd

Idag blev det en sväng till Plantagen för att köpa jord. Vi fick två träd i inflyttningspresent och nu är de båda nergrävda i utkanten av trädgården. Ska snyggas till runt dem på något sätt, men jag vet inte hur... Bildbevis på körsbärsträdet och plommonträdet:

 

Naturligtvis kom jag inte bara hem med jord. Blir alltid någonting mer när jag går på Plantagen. Idag slog jag till på den här vägghängda krukan som jag sneglat länge på. Hittade några söta blommor att plantera i också. Något förslag på vad de kallas..? Jag har inte en aning...


Kommentarer
Postat av: Lee

Hej hej=) Antingen är det flitiga lisa eller lyckliga lotta. Jag har väldigt svårt att se skillnad på dem. Men dina verkar vara fyllda istället för den vanliga enkla varianten med bara blad runt om(som en prästkrage).=)



Kram//Lee

2008-07-20 @ 23:07:29
URL: http://alskvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se