Utmaning - Fem frågor

Utmaning - Fem frågor

Tjohalia har utmanat mig att svara på fem frågor om mig själv. Naturligtvis antar jag utmaningen!

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Hm... 10 år sedan... 1998... Då tog jag ju studenten! Och väntade nervöst på att få veta vilket universitet jag skulle bli antagen till. Och oroade mig för hur det skulle gå mellan H och mig när jag skulle flytta iväg och plugga...

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
  • Försöka få ordning på den här !&#% Internetuppkopplingen som dyker hela tiden!
  • Spika någon plan över vad vi ska göra i midsommar... Bättre sent än aldrig! :/
  • Klippa gräset (börja iaf)
  • Att tömma ytterligare någon flyttlåda (det står på listan varje dag, men konstigt nog blir inte lådorna tomma för det!)
  • Se fotbollen
3. Godis jag gillar: 
Allt av choklad och engelsk fudge.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Betala av huslånet, putsa huset vitt och övertala H att resa bort med mig till Asien i ett par månader i höst. Sedan skulle jag ta en sväng i stans alla skoaffärer...

5. Städer som jag bott i?
Den jag är född i, Linköping och den jag bor i nu... ;)

Fem personer ska få utmaningen och jag har valt:

Jag vill istället utmana de av mina läsare som inte redan antagit den här utmaningen!



Om du tog studenten nu; tvätta av mössan! Champagnefläckarna kommer fram efter något år...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du antog utmaningen!



Svar: Tack! Just nu verkar det inte bli så mycket bättre, men vila och en omtänksam sambo kan göra underverk :) Kram Sandra

2008-06-18 @ 19:43:41
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se