Biljardbord över min tröskel?!

När jag fantiserat om drömhuset har det alltid haft minst 8 rum. Mindre är ju uteslutet, för hur ska jag annars få plats med matsal? Och kontor? Och bibliotek? Och mitt pysselrum..? O sedan får jag väl statistiskt sett 2 barn som vill ha eget rum... Och sovrum och vardagsrum är ju rätt bra att ha det med... Och då har jag kompromissat så att mitt pysselrum även kan vara gästrum! Och inte har jag räknat med eget rum till kocken eller trädgårdsmästaren heller... ;)

Men när jag pratar bibliotek och pysselrum pratar H istället biljardrum, relaxavdelning och bio-rum! Eh... Det behövs väl ändå inte?! Nu har vi ju som tur var fått tag på ett riktigt stort hus där vi nog ska kunna klämma in alla våra önskningar. I alla fall om vi inreder källaren också... Fast kocken och trädgårdsmästaren vette sjutton var vi ska få plats med i och för sig...

Men idén med biljardbord har jag inte alls trott på! De är ju så stora... Och fula... Och ingen skulle använda det mer än första månaden! Men nu har jag hittat lösningen! Spana in de här matsals-/biljardborden från Fusion Tables! Ett sådant här bord skulle iaf jag kunna leva med.

image35

image36

image37
Foton från Fusion Tables


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett fyndigt bord! Kram Sandra

2008-03-19 @ 21:40:28
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se