Lägenheten till salu

Äntligen ligger vår nuvarande lägenhet ute på Hemnet! Jag vill att den ska vara möblerad vid visningarna. Alltså får flytten till nya huset vänta tills lägenheten är såld... Gissa om jag vill bli av med lägenheten snabbt!?!

Passar på att visa ett foto på mitt favoritrum i lägenheten just nu. Den nyrenoverade hallen. Vi fick parkett över när vi lade in golvet. H kom då på idén att sätta parkett på en av väggarna och klä in proppskåpet. Jag var lite skeptiskt först. Ville ha en helt vit hall... Men oj vad glad jag blev över att jag gick med på förslaget när jag fick se det färdiga resultatet!

image4
Den nyrenoverade hallen

Kommentarer
Postat av: Villa Hemmet

Vilken fiffig ide!

2008-03-04 @ 21:57:55
Postat av: Hans

Snyggt!

Jag funderar på något liknande fondvägg i ett annars helvitt kök, förmodligen valnöt plank. Hur fäste ni parketten på väggen? med lim, spik eller på något helt annat sätt?

2008-12-01 @ 22:53:50
URL: http://utterboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se