Simon & Tomas - Jobbig tapet!

Såg ni "Design: Simon & Tomas" idag? Är det bara jag som inte förstår mig på tapeten Simon & Tomas valde? Jag tycker den var oerhört jobbig. Inte skulle jag orka titta på den när jag äter frukost... Och lade ni märke till att persiennerna var nere hela tiden efter att de gjort om köket? Kan det bero på att totalintrycket var för rörigt om man dessutom såg ut..? Eller vad tror/tycker du? Skulle du vilja ha det så hemma? Annars var det ok. Stolarna skulle jag absolut kunna tänka mig. Likaså kaklet.

image29
Foto från tv3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med dig, tapeten var för mycket helt enkelt. Kram Sandra

2008-03-17 @ 22:20:01
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anonym

Håller med dej helt och hållet, värsta tapeten jag sett på länge.
Tänkte oxå på det där om persiennerna.....
det verkar som att antingen är det gardiner över hela fönstren och gärna hela väggar eller så är det inga alls i inredningsprogrammen.
P.s tack för att du skrivit i min blogg ;)
Ha det/Eva

2008-03-17 @ 23:42:30
Postat av: fia

först vill jag bara säga att det va en riktigt fin blogg du har , och ben&jerry glassen går att köpa på icka maxi och andra ica butiker me .

2008-03-19 @ 12:23:48
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se