Hallmöbler

Har kört fast fullständigt med hallen. Letar intensivt efter ett sideboard och trodde att jag hittat det perfekta. Tyvärr visade det sig vara grått och inte vitt som i katalogen... Har varit runt till alla möbelaffärer här i närheten och letat massor på nätet. Hittade det här nedanför på Mio tidigare. Problemet är att det inte är riktigt lika fint som det andra jag såg... Och Mio:s kostar dessutom mer... 

Skohylla till gästerna behövs också. Mio har även här en lösning som är snygg. Och kombinerad med en bänk! Fast det får ju inte plats särskilt många skor...

image76
Foton från Mio

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du sett sidebordet Liatorp från Ikea? Det är vitt och superfint! Kram Sandra

2008-05-15 @ 18:07:54
URL: http://tjohalia.se
Postat av: MissStorm

Tack för förslaget Sandra. Jag har tittat på både Liatorp sideboard o Liatorp avlastningsbord. Håller med om att det är en riktigt fin serie! Däremot lutar jag åt någonting lite mer smäckert om du förstår vad jag menar... Inte så mycket skänk... Samtidigt behöver jag någon låda där vi kan kasta ner nycklar och prylar när vi kommer hem.
Kram MissStorm

2008-05-15 @ 20:30:18
Postat av: Linda P

Hmm, ja men är det inte alltid så när man ska ha något speciellt, att då hittar man inte det... Vänta och se så dyker det snart upp!

2008-05-15 @ 21:01:12
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Johanna

Visst är det typiskt! Man vet precis vad man vill ha, men hittar det inte när man vill ha det....

Kram!

2008-05-15 @ 21:18:51
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se