Tapetfunderingar till toaletten

Den här bilden är den jag har i huvudet när jag funderar på hur det ska se ut på lilla toaletten nere.


Foto från Fresno & Bruno Collection

Det vi har bestämt så här långt är att vi ska försöka hitta likadana plattor till golvet som vi har i hallen utanför. På väggarna blir det vit bröstpanel av pärlspont. Toaletten blir en vägghängd "Classic" från Gustavsberg.



Det jag funderar över nu är tapeten ovanför pärlsponten.


Först tänkte jag mig en enfärgat beige (typ som på min inspirationsbild högst upp). Men det blir kanske lite tråkigt?


Sedan halkade jag in på lite diskreta blomrankor. När jag väl började titta på den stilen hittade jag alla möjliga snygga! Frågan är nu hur modig jag ska vara inne i det pyttelilla rummet... Har du synpunkter eller förslag blir jag otroligt tacksam!


Tapeter från Sandberg, Tapetorama och USA Wallpaper

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se