Mässor för hemmet

Imorgon bär det av till Stockholm och de två mässorna Hem & Villa (en mässa för större förändringar i hemmet) och Hem 2008 (inrednings- & designmässa).

Det har stått still på rust-fronten här hemma ett tag i väntan på Hem & Villa. Ska dit och klämma och känna på toaletter (provsitta!?) och handfat och annat som behövs när vi gör om lilla toaletten. Hittills har jag bara tittat på nätet och i de kataloger H kommer hem med. Jag vill se sakerna på riktigt!

Annars verkar Hem 2008 mer spännande tycker jag. Den arrangeras tillsammans med ELLE Interiör och där ska finnas allt möjligt inom färg, form och design. Och möjlighet att shoppa... :)

Om du möjligtvis r

Foton Stockholmsmässan Alexander Ruas 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter kul att åka på inredningsmässa! Du delar väl med dig lite av upplevelsen här på bloggen sedan?



Trevlig helg, kram!

2008-10-10 @ 21:37:34
URL: http://sodralycke.blogspot.com
Postat av: Petra

Är lite matt på alla mässor, men det beror väl på att jag "måste" besöka dem i jobbet... Hoppas iaf du får en fin dag och hittar mycket nytt & spännande.

2008-10-10 @ 21:56:20
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Jag bara måste få till att hinna dit imorrn jag också. Har bara fullt upp med bl a 2 lägenhetsvisningar och flyger till Finland på kvällen



Hoppas du hade det bra på mässan och fyndade fin design :)

2008-10-11 @ 19:13:11
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se