Funderingar kring nästa projekt

H har fått för sig att han vill rusta lilla toaletten nere nu. Det är inte det jag prioriterar högst. Jag skulle gärna se att vårt nästa projekt var att tapetsera vardagsrummet eller bygga bokhyllan i biblioteket... Men han måste väl få vara med och bestämma han också... :)

Sedan har vi lite olika tankar om hur det ska se ut på toaletten. Jag fantiserar och pratar om den här stilen:


Foto från Villeroy & Boch





Foton från Fresno & Bruno Collection

H är betydligt mer praktisk av sig och pratar om golvvärme, golvbrunn och vägghängd toalett. Och det här med tvågreppsblandare finns inte i hans värld överhuvudtaget: "Varför backa i utvecklingen?!?". 

Det får bli en kombination av praktiskt/modernt och gammalt/vackert. Han måste ju som sagt också få tycka till, och eftersom han är rörmokare känns det ju ändå lite som hans område... :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaaa - jag är helt inne på samma toalett-tankar som du. Så himla vackert!

2008-09-30 @ 22:59:13
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Ellas Inspiration

Vackert! Så mysigt med gammal stil!



Kram Karin

2008-10-01 @ 19:18:55
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se