Spaljéer

Semester! Just nu är jag i Finland och hälsar på släkten. Vi slappar och fikar hela dagarna. Lungt och skönt! Men det börjar klia rejält i kroppen efter att få fortsätta fixa hemma. H är kvar på hemmaplan och rapporterar att vädret är lika fantastiskt där. Skönt att höra att jag inte missar några regniga dagar då vi borde tapetsera...

Ett av sommarens projekt är rabatten ut mot vägen. Det enda som finns där idag är tre stycken klätterrosor som jag planterade förra året. Nu börjar rosorna luta rejält och det är dags att ge dem lite stöd i tillvaron. Här är några spaljéer som alla är snygga på sitt sätt. Men vilken passar till vårt hus?! Just idag är jag lite extra svag för den längst ner...




Foton: Haderup Eksport, Fullerö handel, Möbelvärlden.se, Posh Living, MontageService via Hus nr 8


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Ja vad snyggt med en klätter ros, spaljé valet får du fundera på så länge...

Ha en skön semester i Finland så länge.

Kram Sussi

2010-07-15 @ 12:18:47
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Andrea Gunnarsson

Hej!



Jag heter Andrea Gunnarsson och är reporter på tidningen Expressen. Vi har något i tidningen varje dag som heter "Spaning" där vi tar upp något aktuellt och intervjuar någon som är relaterad till ämnet. Det brukar även finnas någon typ av enkät till. Just nu håller jag på med en "Spaning" om att det är många som passar på att göra om hemma i sommar och skulle därför vilja interjvua någon som gör det. Jag hittade din blogg via Google och måste säga att du skulle passa perfekt. Om du skulle kunna tänka dig att ställa upp på en kort intervju och foto så vore det toppen om du kunde höra av dig till mig så kan jag berätta mer.



Mvh,

Andrea Gunnarsson



072-241 20 64

[email protected]

2010-07-16 @ 15:26:33
Postat av: Mia

Gillar sista bilden, vilken häftig ställning! Aldrig sett förut.



Njut sommaren!

Kram

2010-07-18 @ 15:22:01
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hoppas att du har en jätte skön semester i Finland!

Kramar

2010-07-18 @ 20:52:45
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se
Postat av: Evelina

Åh, jag vill också åka till Filand och hälsa på min släkt!! Hoppas du har det härligt:)

2010-07-18 @ 22:42:35
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se