För bra för att vara sant?!

Här hemma pågår ett enormt massmord. Striden står mellan mig och myggen. Jag får stora myggbett som svullnar upp varje gång jag blir stucken. Men nu ska de allt få igen! Jag säger välkommen till Mosquito Magnet!
Han omvandlar gasol till koldioxid som tillsammans med dofttabletter lockar till sig myggen. När de kommer tillräckligt nära sugs de in i fällan. Jag har stora förhoppningar om en myggfri sommar! Eller nåja, jag nöjer mig om han fångar tillräckligt många för att jag ska kunna sitta ute på kvällarna utan att det känns som tortyr...

Helt gratis är det absolut inte... Men tänk på hur mycket pengar folk lägger ner på att bygga verandor och köpa utemöbler! Och sedan går dessa inte att använda på kvällarna för alla myggen...

Håll tummarna för att mördarmaskinen fungerar! För det låter ju för bra för att vara sant...


Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Den såg iaf väldigt avancerad ut, så man får hoppas att den är effektiv. För nog är det som knäppt om man inte ska kunna vara ute pga mygg nu när det äntligen har blivit sommar!!

2010-06-20 @ 20:40:20
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Annette

Jag håller tummarna för att det funkar. Mygg är sååå besvärliga.



Kram Annette

2010-06-22 @ 00:11:08
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Lova att säga till om den funkar. Låter som en skänk från ovan om den innebär en myggfri sommar. :-)

2010-06-22 @ 23:00:45
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se