Trädmönstrade kuddar

När jag var på shoppingrunda fick jag syn på ett läckert, trädmönstrat tyg. Jag stog och fingrade på det och försökte hitta ett användningsområde. Eftersom det aldrig går att ha för många kuddar (jupp, samma regel som för skor!) kom jag fram till att jag alltid kunde sy ett par sådana. Kuddar alltså...
Tydligen kunde kvinnan som jobbade på tygavdelningen läsa mina tankar för just då kom hon fram och berättade att det fanns färdiga kuddar i samma tyg. Av någon anledning kändes det inte lika kul att sy egna då det fanns färdiga att köpa till samma pris. Slutade med att jag gick därifrån med ett par kuddar under armen.



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygga kuddar!

2011-08-06 @ 06:37:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se