God Fortsättning

God fortsättning önskar jag dig som tittar in här! Hoppas att du haft precis en sådan jul som du önskat dig!
 
Vi har haft en härlig jul! För första gången firade vi hemma hos oss. Det har vi pratat om ända sedan vi flyttade till huset och i år blev det av! Det kändes naturligt att starta vår egen tradition nu när vi både har gott om plats för alla släktingar som vill fira med oss, och dessutom fått barn själva. Det här med att bryta traditioner är svårt. Men utan att bryta några är det svårt att få plats med några nya.
 
Mellandagarna har istället varit riktigt dåliga så här långt. Vi har turats om med vinterkräksjukan, men nu verkar den ha passerat för den här vintern.
 
Jag följer min egen tradition och fotar hur julen ser ut här hemma detta år. Här kommer ett par foton.
 

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Underbart fint ni har det!
Så träligt med vinterkräksjukan...
Gott nytt år på er med,
nyårskramar Sussi

2012-12-31 @ 17:06:01
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Livet på solsidan

Vilken julstämning du (jag antar att det är du ;)) fixat till. Det ser verkligen mysigt och hemtrevligt ut!

Hoppas också ni hämtat er från "kräkeriet". Inge kul :(

Till sist vill jag passa på att önska dig en GOD FORTSÄTTNING på det nya året. Nu kör vi!

Kram Tamara

2013-01-05 @ 13:56:22
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se
Postat av: Anna

God fortsättning på dig! Så julfint ni har och vilken fantatisk gran!

Ha en fin trettondag!

2013-01-06 @ 13:06:53
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se