Fina saker

Om några dagar fyller jag år och jag fick frågan vad jag önskar mig. Har därför roat mig med att sätta ihop ett kollage med lite fina saker.

 
Bokias Låna & läs
Vit lejonkruka från Krukmakeriet
Rödvit randig plastmatta från Rusta
Dixie plåtburkar t.ex. för sysaker
Papperskorg från IKEA
Prenumeration på Drömhem &Trädgård
Pioner (Bowle of beauty, Festiva maxima, Sarah Berhardt, White wings)
Ytterfoder Waldemarsudde
Kusmi te
Ostronskålar från Mateus i fina färger
Hortensia (Endless summer)
Rice stora muggar i glada färger


Kommentarer
Postat av: Livet på solsidan

Så smart att göra ett önske-collage! Nu kan ju ingen missa vad du önskar dig. Fina saker allihop. Hoppas du varit riktigt snäll så du får många av dem ;)

Och hipp hipp i förväg!
Kram Tamara

Svar: Så smart är det faktiskt inte eftersom jag aldrig berättar för någon att jag har en blogg... Men nu kanske det visar sig vilka som hittat hit ändå... ;)
Tack för hipp-hippet!
Kram
MissStorm

2012-07-20 @ 21:49:57
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se
Postat av: Livet på solsidan

Vilket bra idé med ett önske-collage! Nu kan ingen missa vad du önskar dig. Fina saker allihop. Hoppas du varit riktigt snäll så du får många av sakerna ;)

Hipp hipp i förväg!
Kram Tamara

2012-07-20 @ 21:52:10
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se
Postat av: Livet på solsidan

Hoppsan! Det blev lite dubbelt upp ;)

2012-07-20 @ 21:53:25
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se