Sängkläder från Mille Notti

En av alla fina bröllopspresenter vi fick förra året var ett presentkort hos Sova, och nu har vi slagit till på Mille Nottis bäddset Aqua. Redan 2008 fantiserade jag om sängkläder i strikt blått och vitt. Jag är inte direkt ombytlig i min smak... Men nu är jag jättenöjd! Sängkläderna är inte bara snygga. De är fantastiskt sköna också. Inte visste jag att det var en sådan otrolig skillnad på olika sängkläder! Men täcket känns nu dubbelt så tjockt och det är en prasslig, lyxig känsla att krypa ner i sängen. Tack världens bästa Toastmadame för en mycket fin present!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, så snyggt! Lovely!

2012-03-16 @ 20:29:14
Postat av: Livet på solsidan

Så stilrena och supersnygga sängkläder. Kan tro att ni snusar gott i dem. Jag håller med dig, det är stor skillnad på kvalitet! Man får helt enkelt vad man betalar för. Så är det väl med det mesta...



Apropå trädbeskärning. På solsidan är vi inte så försiktiga av oss. Se här: http://livetpasolsidan.blogg.se/2011/april/ett-lofte-ar-ett-lofte.html ;)



Önskar dig en härligt helg!



PS Bra jobbat med hjärngympan...



2012-03-16 @ 20:48:32
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Så vackert, både i sängen och i sovrummet!

Kan tro ni sover kungligt skönt där i :)

Ha en fin helg,

Kram Sussi

2012-03-17 @ 18:27:07
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: anna

Hej !

Vilket härligt sovrum!Kanske är det så jag ska ha det i mitt sovrum.

Tack för inspiration.

Anna

2012-05-12 @ 15:33:41
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.
Jag sökte på sängbord på google och fick då upp ditt underbara sängbord. Får man fråga vart du köpt det? =)
Jag letar själv efter ett vitt med mycket förvaring i, ett sådant sängbord du har skulle passa mig perfekt.
/Emma

Svar: Kul att du gillar våra sängbord! Vi köpte dem för många år sedan på Mio. De var då i mörklaserad furu så det är jag som målat dem vita. Väldigt praktiskt med mycket förvaring brevid sängen. Lycka till med att hitta ett par sängbord du gillar!
MissStorm

2012-09-15 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se