Jul i vardagsrummet

God fortsättning önskar jag dig som tittar in här!
 
Välkommen att kika in hemma hos oss. Min man är tillbaka på jobbet, men här i vardagsrummet fortsätter jag och tjejerna att fira jul. När du läser detta inlägg sitter vi antagligen här i soffan och läser om Alfons eller barnen i Bullerbyn. Eller så har jag smugit ut i köket för att mumsa lite choklad i hemlighet. Det är ju inte nyttigt för barn med sådana godsaker... Men för oss vuxna innehåller ju choklad livsnödvändiga proteiner! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: j u n i t j e j

Så fint vardagsrum!

Svar: Tack snälla du! :)
MissStorm

2015-12-28 @ 15:21:05
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Rådvill

Hej! Tycker dina tapeter ser fantastiska ut! Vet du vad dom heter och nummer?
Hälsningar Ulla

2016-05-05 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se