Mässinspiration till relaxen

Förra veckan besökte jag mässan Furniture & Light fair. Det var första gången för mig, men definitivt något jag kommer att göra om!
 

Fick en hel del inspiration. Bland annat till relaxen nere i vår källare. Hittills är det bara kallt och kantigt där nere, med kakel och raka linjer. Det behövs värme och runda former i inredningen.

 

Jag tänker mig ett par fåtöljer i stil med dessa från Sika design:

 

 
Såg också en fin spegel i A2:s monter. Det syns inte jättebra på min bild, men den sitter med lite distans från väggen. På själva spegeln finns en liten hylla, med plats för t.ex. en liten vas. Snyggt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se