Simply Scandinavian

Njutning för mig är att slå mig ner i lugn och ro med en bok. Med två små barn händer det allt för sällan, men ibland så! Vabbade idag och under tiden Lillasyster sov tog jag mig lite egentid med ögongodiset "Simply Scandinavian". Det är en otroligt vacker bok och många av hemmen och fotona i den är ren njutning att titta på!
 
 
Kan inte låta bli att visa detta fotografi från Aki Wahlmans hem "Villa Nina" i Åbo. Fotot är taget av Paul Ryan och jag återvänder till denna bild gång på gång. Älskar detta hem och bilderna därifrån! Rekommenderar absolut boken till dig som liksom jag gillar mycket inom den skandinaviska stilen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se