Förvandlad vindsvåning

Idag visar jag före- och efterbilder från en lägenhet. Det är en vindsvåning som genomgått en total förvandling sedan min man köpte huset som lägenheten ligger i. Jag har naturligtvis varit med på ett hörn som smakråd vid rusten...
 
Snickaren som gjort mycket av arbetet med lägenheten föll för den redan i planeringsstadiet. Han blev den första hyresgästen och rustade den alltså åt sig själv. Det märks för han lade verkligen ner sin själ i att få till alla detaljer perfekt! Lägenheten står idag tom, i väntan på att nästa hyresgäst ska flytta in. Gissa om intresset var stort när vi utannonserade den här lägenheten på Blocket?!? Hela vinden är en stor, ljus och härlig 3:a.
 
 
Tidigare var stora delar av vinden oinredd och innehöll vindsförråd.
 
 
Badrummet är betydligt större och fräschare nu...
 
 
Innan rusten fick hyresgästen på vinden duscha nere i källaren och wc-rummet var inte mycket att hurra för...
 
 
 Lägenheten har öppnats upp så att även trapphuset upp till vinden är en del av lägenheten.
 
 
Innan rusten såg trapphuset ut så här:
 
 
Om jag inte älskat vårt hus så mycket hade jag absolut varit sugen på att flytta till den här lägenheten! Trots att den är i minsta laget för vår familj...

Kommentarer
Postat av: Mia Forsberg

Oj vilken förvandling, snyggt!! :)

Svar: Tack Mia! :)
MissStorm

2015-08-23 @ 20:57:08
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se