Sommarmorgon

Det här är sommar för mig! Att äta frukost ute i trädgården i nattlinne. Den här veckan har det varit för kallt, men jag är optimist och tror på sommaren och att det kommer fler varma dagar i september!
 
Solhatten virkade jag i våras. Det är så tacksamt att göra saker till Storasyster! Hon älskar den och har använt den hela sommaren. Mönstret kommer från boken Färgglad virkning. Men jag virkar väldigt hårt för inte ens vuxenstorlek passade till min lilla tjej. Jag fortsatte att öka och öka och vips blev den lite i största laget istället. Nästan så att jag kan ha den. Men det bryr sig inte Storasyster om som tur är. Och nu kan hon använda den i många år! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se