Robotdammsugare

Tror att en av mina närmaste investeringar blir en ny dammsugare. Det är stor skillnad på att dammsuga en lägenhet på 68m2 och ett hus på 212m2... Men teknikintresserad som jag är vill jag inte ha vilken dammsugare som helst! Jag vill ha en robot som sköter städandet naturligtvis!

Finns några olika modeller på marknaden.

Jag lutar mot en Trilobite efter att ha läst på lite på nätet. Den verkar vara bäst på att städa även om den låter mer än andra. Jag räknar med att den ska sköta sig själv under tiden jag är på jobbet så ljudet spelar ingen roll... Dessutom har mamma föregångaren och hon är nöjd med honom. Har ni testat någon robotdammsugare? Vad tyckte ni i så fall?


Electrolux Trilobite 2.0                             iRobot Roomba                                Kärcher RC3000
image41                      image42     image43
Foton från Electrolux, iRobot, Kärcher


Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån skulle jag också gärna vilja ha! :) Kram Sandra

2008-04-03 @ 16:07:23
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Lotta

vilken blev det? Jag köpte en Roomba för en månad sedan och det är min bästa investering ever :)

2012-01-17 @ 10:35:38
Postat av: MissStorm

En trilobite blev det och jag är mycket nöjd! Gäller att dammsuga tillräckligt ofta för att inte dammet ska hinna samlas i hörnen bara...

2012-01-24 @ 23:06:20
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se