Tillbaka framför datorn igen

Så där! Tillbaka i bloggvärlden igen. Sedan senast har jag hunnit med en tripp på MC till släkten i Finland och en kombinerad inflyttnings- och 30-årsfest för H.

Inför festen hade vi vårt vanliga upplägg. Jag städar och H lagar maten. Insåg ganska snabbt att det här avtalet måste omförhandlas... Det är lite skillnad på att städa en 2:a som förr och att städa ett stort hus... Vi har fyra toaletter nu... De borde inte ingå i mitt åtagande tycker jag... :)

Passar på att visa en av buketterna vi fick. Den står på kistan i hallen och gör att hela bottenvåningen doftar gott! Kistan står tillfälligt i hallen tills jag hittar det perfekta avlastningsbordet. Spegeln ska upp på väggen precis innanför ytterdörren. Den är en säkerhetsåtgärd så att jag inte springer iväg utan byxor när jag halvvaken stressar hit och dit på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Eva

Välkommen tillbaka i bloggvärlden!

Vilken underbar spegel!

2008-07-17 @ 19:46:01
URL: http://minaquiltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se