Postlådor

Postlådan som suttit här utanför är båda bucklig och ful. Idag har den äntligen blivit utbytt mot en ny! Den nya lådan har jag min gulliga vän P att tacka för. P var på mässa med jobbet, såg en man som tillverkade postlådan och fick den av honom. Hon behövde ingen men släpade runt på den hela dagen för att ge den till mig. Tack!


Annars är jag svag för Brukas postlådor. Tänkte köpa en sådan för något år sedan, men kvinnan som sålde dem sa att de inte var gjorda för att användas utomhus?! Skulle tydligen rosta... Någon som har erfarenhet..?

Foto från
Inreda.com

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tokigt ifall de inte är gjorde för utomhusbruk. Vilken fin stilren postlåda du fick av din kompis! Kram Sandra

2008-06-22 @ 23:56:57
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Sandra

En postlåda som inte är gjort för utomhusbruk. Hmm var ska man då ha sin postlåda? Jag har i och för sig en liten postlåda från Bruka att ha mina räkningar i men denna ser ju ut att kunna användas ute. Hälsningar Sandra

2008-06-24 @ 09:24:36
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se