Sex and the City

Ikväll var jag på bio och såg Sex and the City. Riktigt bra film! Vet att inredningen har diskuterats på andra bloggar, men jag såg ingenting av den... Var alldeles för upptagen med att dregla över kläderna... Och skorna... Och handväskorna...
Betyg:

Enligt marie claires test är jag tydligen Charlotte, precis på gränsen till att vara Samantha... Det om något är väl kluven personlighet?!

Charlotte York - A sweet-natured person, you wouldn't to hurt a fly if you could avoid it BUT your high morals mean you can sometimes be judgemental. A born mother, your main goal in life is to create a happy family home.


Foto från imdb.com 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oja man får inte glömma kläderna och skorna! Vilket roligt test, det ska jag göra på en gång, kram Sandra

2008-06-27 @ 00:45:11
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mikke

Ja, det låter ju onekligen kluvet... Nu ska jag själv göra testet och se vem jag blir. Intressant!

2008-06-27 @ 01:08:09
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se