Prata i sömnen?

Tidigare i våras såg jag en konceptbild på en kudde som var som gjord för mig. Det var Urban Tool som presenterade den och den har inbyggd högtalare och mikrofon... Den kopplas till mobilen och används alltså som en vanlig handsfree. Jag är rätt förtjust i både nya teknikprylar, prata i telefon och att sova så det lät som en ultimat kombination för mig! :) Snygg var den ju också:

image19
Foto från Urban Tool

Men det var alltså konceptbilden det. Nu har det dykt upp foton på hur den kommer att se ut på riktigt när den börjar säljas vid jul. Plötsligt är jag inte lika sugen på den längre... Vad tänkte marknadsförarna på..? Nu känner jag mig inte som en i målgruppen längre! Vad hände med det mysiga, mjuka utseendet?!

image20
Foto från Urban Tool

Kommentarer
Postat av: MO

Haha...som en riktig rocker...Det är inte alltid det blir som man tror..Nej den se inte lika mjuk o inbjudande ut längre, ha en fin helg

2008-03-14 @ 12:30:14
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se