Tillbaka igen

Tadaaaa! Tillbaka igen efter ett ofrivilligt blogg-uppehåll. Tillbringade påskhelgen på landet utan både Internet och mobiltäckning. Helt avskärmad från omvärlden ute i ödemarken med andra ord! :)

Väl hemma i civilisationen igen åkte jag på tidernas magsjuka och fick bosätta mig i badrummet. Det positiva med den upplevelsen var att jag fick lite input till den kommande rusten av badrummet i huset... Golvvärme är nödvändigt om man ska kunna sova i badrummet... Och att kunna hänga med huvudet i handfatet samtidigt som man sitter på toaletten är också en stort plus..! :/

Men nu närmar det sig! Imorgon är Dagen med stort D. Imorgon sker flytten till huset!

Vad ska jag då illustrera dagens inlägg med? Kanske en kombination av nostalgi som nu kastar sig över mig och mitt tillhåll de senaste dagarna..? Så här ser det ut i badrummet i lägenheten jag imorgon flyttar från... :)

Förresten! Passar på att göra en snabbundersökning för att en gång för alla reda ut det eviga diskussionsämnet här hemma! Går badrummet i rosa eller terrakotta?! Vad tycker du?

image39
Badrummet i lägenheten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Terrakotta.
Lycka till med flytten!
//Eva

2008-03-28 @ 19:04:06
Postat av: Sandra

Jag tycker terrakotta. Hoppas flytten går bra! Kram Sandra

2008-03-29 @ 13:45:32
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se