Rosa trädgårdskit

Visst skulle väl trädgårdsarbetet bli ännu roligare om man hade ett sådant här härligt trädgårdskit?! Finns för 399:- hus Buxus. Lägg märke till tuben med "After garden-kräm" för torra händer! Hade jag ett sådant här set skulle jag påta i jorden varje dag!

image83
Foto från Buxus

Hm. Det här känns lite som när jag var liten och lovade mamma att jag skulle dammtorka varje dag, bara hon köpte en sådan där dammvippa från tv-shop som drar till sig dammet med statisk elektricitet... Behöver jag berätta hur det gick med det..?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett läckert kit! Synd bara att man saknar trädgård :) Kram Sandra

2008-05-20 @ 17:39:41
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se