Trädgårdsmöbler

Jag tycker att det är läckert med den nya trenden med trädgårdsmöbler i konstrotting. Särskilt med loungstuket som t.ex. Savannah:

image85
Foto från Bra Sommarmöbler
Risken är väl att jag skulle trötta rätt snabbt om jag hakade på den här trenden. Och inte verkar de vara så praktiska att sitta och äta mat i... Dessutom verkar det jobbigt att hålla på och släpa stora kuddar för att få den där riktigt mysiga känslan. För min del blir det nog snarare något traditionellt vitt i den här stilen :
image86
image87

Foton från Bra Sommarmöbler

Jysk har ett riktigt bra alternativ för det humana priset 3999:-. FSC-märkt också så det ska väl vara bra för miljön...

image88
Foto från Jysk

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konstrottingmöbler är verkligen snygga, jag drömmer också om det! Håller med om att det förtar lite av känslan att hela tiden hålla på att släpa dynor in och ut....Enda alternativet är väl altan med tak!

Ha det gott, kram!

2008-05-27 @ 11:11:59
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se