Humörsvängningar

Visste ni att det är vinter nu? Jo, jag lovar! På väg hem från jobbet väntade en p-bot på rutan. Bilar omkring mig hade också fått böter då de glömt att lägga i parkeringstillstånd (nya regler efter sommaren). Men jag hade mitt tillstånd! Men tydligen var min parkeringsruta inte någon vanlig ruta... Det var en omålad P-ruta där snöröjaren kör ut snö vintertid. Alltså fick jag böter. Jag måste ha stått ivägen för snöröjaren... (Det värsta är att jag tittade efter strecket för att se hur bra jag parkerat och då konstaterade att det måste vara bortnött. Irriterande!)


 Vad tror ni? Är jag redo att börja arbeta som illustratör?! :)


Men när jag kom hem vände humöret fort. Snälla grannen kom nämligen förbi med 2 kassar bröllopstidningar (de gifte sig tidigare i somras). Tack så mycket! Vilken skatt! Och sedan lite Ernst på tv och nu är jag lycklig igen! :)


Kommentarer
Postat av: Annette

Det var tidig vinter det :-) Helt otroligt. Viktigt att det finns plats för snön nu... :-)



Skönt att det blev bättre för dig sedan med roliga tidningar.



Ha en fin helg!



Kram Annette

2010-08-20 @ 14:00:25
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Evelina

åh vad många härliga bröllopstidningar att läsa!!!!! ENJOY!

2010-08-22 @ 22:43:55
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se