Vårens resa bokad

Nu har det varit tyst här inne ett tag, men jag har absolut inte glömt bort bloggen eller er som brukar titta in här! Vi har bokat vårens långresa och det är mycket på jobbet som nu ska avslutas innan vi åker. Vart vi ska? Malaysia! Så om du har varit där är jag otroligt tacksam för alla tips och förslag på vad vi inte får missa!

Så här såg det ut när vi var till Vietnam för ett par år sedan. Jag hoppas på att även nu hitta långa, vackra stränder där vi får vara helt ensamma. Att vara mitt i myllret i en Asiatisk storstad. Att äta gott. Att uppleva äventyr. Och att överhuvudtaget njuta av livet!


Kommentarer
Postat av: Eva

Det låter underbart med en resa nu när snön vräker ner..........igen. Tar det aldrig slut???

Önskar er en skön och varm resa.



2010-02-17 @ 15:50:52
Postat av: Elisabeth, syster till Eva

Var i Vietnam var ni? Var är den här bilden tagen? Vi var i Vietnam 1999 då vi adopterade vår dotter.

2010-02-17 @ 23:29:28
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se