Tjockpojke med flera användningsområden

Det har varit många sitta inne och mysa-dagar nu. Favoritplatsen för den aktiviteten är för tillfället den otroligt bekväma Fatboy vi fick i bröllopspresent. Står strategiskt placerad nära öppna spisen och brevid en låda med tidningar. Men det gäller att vara snabb att sjunka ner i den. H lägger nämligen beslag på den som tv-spelsfåtölj om jag ger honom chansen... Ett annat användningsområde är säng. Kanske inte optimalt för ett nygift par... ;) Men jag åkte på en förkylning och hade tungt att andas. Då var det perfekt att bädda och sova halvsittande i den.

 


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vad läcker och skön de tjocka pojkarna är... Fast själv har jag ingen, får passa på att låna hos vänner;)

Vilken bra present!

Trevlig helg

Kram Sussi

2011-08-26 @ 20:57:35
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

De verkar så himla mysiga de där fatboyarna! Vilken härlig blogg du har! jag blev kvar en lång stund och återkommer gärna!



Kram

2011-08-29 @ 10:51:04
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se