Planer för källaren

Man kan inte säga annat än att vi är flexibla i vårt rustande! Vi har nu bestämt oss för att inte bygga upp någon ny vägg mellan blivande gästrum och duschrum. Vi river istället några väggar till! Duschrummet + en del av källarkorridoren får bli en del av gästrummet. WC och bastu får bli en del av tvättstugan. Vips har vi ett enormt gästrum (tänk tonårsrum om mååånga år) och en stor tvättstuga! (Nåja, planerna ska förverkligas också...)
 
Vi har ett annat oanvänt rum i källaren som i framtiden får bli relax med bastu. Men för tillfället är det fortfarande gästrummet som fokus ligger på. Resten får komma senare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Livet på solsidan

Det där tycker jag ser ut som en riktig bra planlösning. En stor tvättstuga är verkligen toppen för även om det inte är kul, så tillbringas ju en del tid i den.

Vilken snygg tekokare du har förresten. Var kommer den ifrån?

Kram Tamara

Svar: Det tog tid, men idag har jag äntligen tagit mig för att svara på din fråga! Vattenkokaren kommer från KitchenAid och fick precis ett eget inlägg i min blogg.
Kram
MissStorm

2013-10-27 @ 12:59:02
URL: http://livetpasolsidan.se
Postat av: fia

Vilken härlig planlösning .Kul att få fixa.
kram fia.

2013-11-05 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se