Mässing & nygammal tavla

Jag saknar fortfarande mitt julpynt! Det är så mörkt utan alla adventsljusstakar, gran och stjärnor... Men det är roligt att leta fram och få användning för alla vanliga ljusstakar (dvs de som inte är juligt röda). Inspirerad av många andra bloggare har jag samlat ihop några ljusstakar i mässing som gjorde sig bra tillsammans i matsalen.
 
Tavlan har i alla år hängt hemma hos mormor & morfar, men jag fick den eftersom mormor flyttat till ett äldreboende och huset såldes. Den är inte alls i samma stil som de jag köpt själv (tänk Lisa Rinnevuo & Cassandra Rhodin...), men jag gillar att blanda olika stilar! Jag fick faktiskt en stor släpkärra fullpackad med fina saker med mig hem från mormors hus som nu bara väntar på att hitta sina rätta platser här hemma. H är väl inte riktigt lika entusiastisk över alla prylarna och möblerna som står och väntar i garage och källare...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se