Gästrum i källaren

I förra inlägget berättade jag om grovjobbet när vi rustade och gjorde i ordning gästrummet i källaren. Här kommer en liten glimt av slutresultatet.
 
Två väggar målades vita för att få en så ljus känsla som möjligt i rummet, då det endast finns två små fönster. För att minska känslan av källare och göra det mer ombonat ville jag ha tapet på de andra två väggarna. Tapeten vi valde heter "Tropical flowers" och kommer ifrån Kathy Ireland Wallpaper (kollektionen "Grand estates"). Ett modigt tapetval för att vara jag! Men med tanke på hur sällan jag är nere i gästrummet borde jag inte tröttna på den på länge.
 
 
 
 Möblerna i gästrummet är ett hopplock av sådant som "blivit över" och bara stått oanvänt nere i källaren. Fåtöljen och bordet har vi t.ex. fått av mina svärföräldrar för många år sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tapet! Var köpte du den? Har bara hittat den på nätet.

Svar: Tack! Hittade den i en butik här i Gävle. Tror de ingår i kedjan Happy Homes.
MissStorm

2016-03-24 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se