WS med Lisa Rinnevuo

Har haft en toppenhelg i Stockholm! Jag fick en målarworkshop hos min favoritkonstnär Lisa Rinnevuo i julklapp, och nu var det dags. Vi var 5 tjejer (+ Lisa) som höll till i hennes ateljé och målade under lördagen. Jag har länge varit sugen på att måla och penslarna & färgerna står i pysselrummet och väntar. Men jag har inte lyckats komma igång. Det är alltid någonting annat... Men nu är jag fulltankad med inspiration och längtar efter att få påbörja nästa tavla!
 
Det var extra kul att få måla i Lisas egen ateljé, omgiven av hennes konst. Nedan några av hennes verk som hängde på väggen.
 
Spana gärna in min instagram ourhomeinsweden där jag är lite mer aktiv än här i bloggen för tillfället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se