Allt kan vara designat

Det känns som att jag har tillbringat hela helgen och måndagskvällen i källaren med mitt nya måleriprojekt. Hoppas att sista strykningen igår räckte så ska ni snart få se det färdiga resultatet.

Under tiden bytte H radiatorventiler och termostater på alla våra element. Vi har 29 st så det tog ett tag. Innan var det vissa element som inte fungerade och andra som stod på max hela tiden i källaren. Inte det bästa ur trivsel och energisynpunkt... Men visste ni att det finns designade termostater?! H har vvs-firma och är noga med detaljer inom det området... Själv tycker jag väl inte att utseendet på knoppen på elementet är det allra viktigaste...

Så här såg iaf de gamla termostaterna ut (delar av en trasig), en ny "vanlig" och slutligen en termostat från TA:s designserie som nu sitter i vårt hus... Man lär så länge man lever! :)

image47

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det visste inte jag heller. Den helvita var snygg! Kram Sandra

2008-04-08 @ 13:33:02
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Johanna

Ja där ser man, alltid lär man sig nåt nytt ;) Den designade till höger var faktiskt rätt mycket snyggare än den gamla....

Ha det bra, kram!

2008-04-08 @ 22:23:59
URL: http://sodralycke.blogspot.com
Postat av: Pysselprinsessan

Äntligen en termostat som går att hålla ren! Det ska jag absolut lägga på minnet!
Kramar

2008-05-15 @ 12:08:23
URL: http://pysslamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se