Bakluckan

Igår kom jag äntligen iväg till Bakluckan som är en stor drive-in-loppis nära Östhammar. Jag har aldrig varit där tidigare, men läst om det på flera bloggar, bl.a. hos Small town style. Bakluckan var helt klart värt ett besök! Det fanns även en hel del andra loppisar i närheten. En del med skräp och en del bättre.


Jag hittade inte så mycket, men en takkrona fick följa med hem. Behöver jag säga att H inte var så imponerad över mitt fynd..? Men han var i alla fall glad över att det inte var ännu en stol jag släpat hem... :) Men vad tror ni? Visst kan väl den här bli snygg? Några nya skärmar tror jag gör mycket...




Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Med nya skärmar så kan den bli snygg! Kram

2008-08-25 @ 11:11:40
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Eva

Håller med, nya skärmar och du har en jättesnygg lampa.

2008-08-25 @ 17:18:58
URL: http://minaquiltar.blogg.se/
Postat av: Sara Small Town

KUL att kom iväg till Bakluckan! Där finns verkligen allt mellan himmel och jord, mycket skräp men helt klart en del guldkorn.



Jag tycker helt klart du gjorde ett fynd. Till hösten blir det bara mer och mer lite guld/mässingfärgade detaljer på det mesta i inredningen. Se bara på Ralph Laurens nya HOME kollektioner!



Du har verkligen en fin blogg och bilderna från Lexington är verkligen mysiga.



Hälsningar

Sara Small Town

2008-08-27 @ 14:54:53
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se