Misslyckad målning

Här skulle ni få se före- och efterbilder på ett av sommarens loppisfynd. Men det får ni inte... Jag köpte sprayfärg på Clas Ohlsons och skulle ge mig på spraymålning för första gången. Hur svårt kan det vara?! Men det gick inte så bra... Först var jag otålig och sprayade så att färgen rann. Sedan trodde jag att det var torrt och vände på mitt fynd för att måla andra sidan. Det var tydligen inte torrt... Nu är det tidningspapper fastkladdat på alltihop... Så jag gick in igen. Får se om jag orkar med att gå ut senare ikväll och ta reda på röran...

Foto från Clas Ohlson

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad störande!! man tappar lusten när det inte går som man ska. Hoppas du får till det ändå. Kram/jenny

2008-08-23 @ 15:58:23
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ajdå! Låter inte kul!! Trist när det inte blir som man tänkt sig, hoppas det går att rädda grejerna!



En liten fråga, var får man tag i de fina "krumelurerna" som du har lagt på bilderna i en del inlägg? Har sett liknande på andra bloggar också....



Hoppas veckan blir bra, Kram!

2008-08-24 @ 20:07:30
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se