Sideboard hos Hans Mikael

Operationen gick bra och nu ser jag helt perfekt. Hoppas att det läker ihop så här nu (förra gången såg jag också perfekt efter operationen, men synen blev sämre när det läkte).

Jag hade inte så mycket tid på mig i Stockholm, men en del shopping lyckades jag i alla fall klämma in. Hade förberett mig genom att leta på nätet och sätta ihop en lista med butiker jag ville besöka så jag var riktigt effektiv! :) Tyvärr hade jag ingen bil så naturligtvis hittade jag massor av stooora, fina saker... Jag har ju länge letat efter ett sideboard och hittade det här i den fina butiken Hans Mikaels:



Hittar jag inget annat snart ringer jag och beställer ett sådant här. Får bli en sväng till huvudstaden med bil för att hämta det. Trist med 8 veckors leveranstid bara... Vill ju ha direkt när jag väl hittat ett...

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken tur att det gick bra med operationen.

Det var ett snyggt sideboard.



Kram Annette

2008-09-11 @ 22:05:28
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Skönt att operationen gick bra! Vilket fint sideboard! Trevlig helg!

2008-09-12 @ 15:26:06
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Mitt sidebord kommer från Nordik i Linköping, är jätte nöjd med det.

Kram Lotta

2008-09-13 @ 15:25:00
URL: http://www.mittlivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se