Jag - En elektriker?

Inte för att skryta, men jag borde nu nästan kunna titulera mig elektriker! För gissa vem som bytt ut elen i lampan på fotot nedan?! En liten ledtråd: Det är inte hantverkaren som jag är gift med.
 
Lampan släpade min mamma hem från England för 100 år sedan innan jag fanns. Jag är glad att jag inte målade den vit under min mest kritvita period. Den gröna färgen passar bra med allt annat grönt i vårt hemma-kontor. Och eftersom vi nu börjar få hyfsad ordning där inne är det dags för ett till rum att få en egen kategori här i bloggen: "Hos mig - Kontor".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Livet på solsidan

De där hantverkarna, de kan man inte lita på ;) Tur du fixar elen själv!

Vilken supercool färg på lampan! Håller med. Tur du inte målade den vit. Det ser ut som att den gröna färgen passar perfa till er nya tygtavla också. Snyggt värre!

Kram Tamara

2013-01-28 @ 17:16:49
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se
Postat av: Kikan

Åååååh! Vilken fin lampa. Den hade passat som handen i handsken i vår lillkilles rum. Synd att den inte var nyinköpt för då hade jag genast inhandlat en.

Kul med saker som har historia och som inte alla andra har. Kram!

2013-01-30 @ 19:58:44
URL: http://hemmahoskikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se