Kvittrande barnrum

Nästa större projekt här hemma är ett eget rum till Lilla J. Jag har letat tapet så att ögonen går i kors. Det här är ju min chans att inreda ett fint barnrum. Nästa gång vi gör någonting åt rummet har hon säkert egna åsikter. Och vill kanske ha rosa tapeter med Hello Kitty... Hemska tanke!

Jag verkar ha fastnat för fåglar för de finns med på alla tre favoriterna. Mest gillar jag väggdekorationen längst ner. Tyvärr är väl risken stor att lilltjejen kommer att pilla loss och förstöra den... Någon läsare som har erfarenhet av väggdekorationer till småbarn?

Foton från PIP Studio, Midbec och RoomMates Peel n Stick


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Såå rara fina och mysiga tapeter till barnrummet :)
Har tyvärr ingen som helst erfarenhet av vägg dekorationer...
Vad ni än väljer så kommer det att bli såå sött!
Och vilken toppen rolig ljustaks ide! Gillas skarpt :)
Kram och lycka till,
Sussi

2013-03-14 @ 09:52:51
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se