Dockan flyttar in

Den här helgen har jag målat klart listerna i vår dotters rum. Det gick inte många sekunder mellan sista penseldraget och att jag började flytta in saker i rummet. Som jag längtat efter att inreda ett barnrum till Lilla J! Men Lilla J har fortfarande inte flyttat in, utan har kvar sin säng i vårt sovrum.
 
Någon som har flyttat in i rummet är Dockan. Min farmor började sy den till mig när jag var liten, men blev aldrig helt klar. Nu sydde min mamma färdigt den till Lilla J i julklapp. Hon har även sytt sängkläderna och fräschat upp min gamla docksäng med ny färg. Världens finaste julklapp! Tack älskade mamma/mommo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Livet på solsidan

Docksängen är för läcker. Kul med hjul ;)
Och dockan är störtskön. Gillar frissan!

Lilla J kommer inte vilja lämna sitt nya rum i första taget.

kram Tamara

2014-02-22 @ 18:01:05
URL: http://livetpasolsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se