Utflykt till Zetas i Sthlm

Livet rusar på och bloggen hinner inte med. Men här kommer ett livstecken från mig igen! Jag njuter för fullt av lång semester och den härliga svenska sommaren! Hoppas detsamma gäller er läsare (om det fortfarande är någon som tittar in här)!
 
Eftersom trädgård blivit mitt stora intresse de senaste åren (det hade du väl aldrig kunnat tro mamma?!?) blir det en del utflykter med trädgårdstema. Vi har bl.a. besökt Zetas trädgård för första gången. Intryck jag tar med mig därifrån är ett trevligt trädgårdscafé med mysiga sittplatser ute i trädgården och mängder av träd och buskar till salu! Jag gick i många timmar och läste på varenda skylt till varenda buske och träd. Nu gäller det bara att hitta plats i trädgården för allt som hamnade på önskelistan...
 
Två träd som fanns på önskelistan sedan tidigare kunde bockas av och fick följa med hem. Mer om det i ett annat inlägg.
 
Annat att lägga till på önskelistan till trädgården:
- Vattenfall
- Enkel & smart bänk
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se