En ny gammal barnsäng

Lillasyster sover fortfarande i vaggan som Storasyster tidigare använde. (Ska jag vara ärlig sover hon väl egentligen mest i min säng, eftersom hon då sover flera timmar i sträck istället för att vakna varje halvtimme...)
 
Jag var helt inställd på att köpa ytterligare en spjäl-/växasäng från Juno (eller Sebra) eftersom deras modell är den överlägset snyggaste spjälsäng jag sett. Men så snubblade jag över den här gamla sängen på loppis! Visst, det behövs en hel del slipande och ny färg. Men den kommer att vara såååå fin när jag är klar med den!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, vilken underbar fin säng!!!

Svar: Tack snälla Eva! Och bättre blev den efter att jag målat den. 😊 Ska se om jag kan få till en efter-bild också...
MissStorm

2015-10-06 @ 19:39:30
URL: http://minaquiltar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se